dijous, 14 d’octubre del 2010

MARIETES MUSICALS

AQUESTA SETMANA ENS HA VISITAT AL PROTAGONISTA NA TOÑI, LA MARE D'EN TONI I DE NA PAULA. ENS VA CONTAR UNA HISTÒRIA DIVERTIDA I INTERESSANT. MENTRE ESTÀVEM MENJANT AL MENJADOR, VAN ENTRAR QUATRE MARIETES A LA CLASSE. I DURANT EL SEU VOL VAN PERDRE ELS SEUS PUNTETS. PERÒ AQUESTS PUNTETS EREN ESPECIALS: EREN NOTES MUSICALS. 

QUANT ENS HEM ENTERAT HEM COMENÇAT A CERCAR PER L'AULA LES NOTES MUSICALS DE LES MARIETES. N'HI HAVIA PER TOTES BANDES: A LA PISSARRA, ENTRE ELS LLIBRES, ALS COLORS... 

UN COP HEM TROBAT TOTES LES NOTES QUE HI HAVIA A LA CLASSE, HEM TORNAT A SEURE EN ROTLLANA PER CONTAR-LES I AFERRAR-LES A L'ESQUENA DE LES MARIETES. NA TOÑI ENS HA CONTAT QUE CADA MARIETA TENIA 7 NOTES.
HAN QUEDAT MOLT MAQUES A LA CLASSE.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Holaaaaa!!! Som na Tonyi, sa mama d´en Toni i na Paula, m´agradat molt s´experiencia en tots es nenes, jo me hi divertit molt i esper que es boixos tambe, aixo es lo que intentaba. Pero bueno tenc sa sort que sa setmana que be repetire. Moltes gracis en Jesus per sa seva ajuda. Adeuuuu!!!!!

ANA ha dit...

menos mal que está el blog!! maya no me cuenta nada

patry ha dit...

No te preocupes Ana a mi Jordi tampoco me cuenta nada!! voy mirando el blog para enterarme de las cosas que van haciendo.. y si le pregunto siempre me contesta lo mismo que ha comido salchichas con patatas .. jajajaja

Tutor/a ha dit...

Me pasa algo parecido con ellos en las asambleas. Yo les propongo hablar de la decoración de la Navidad y ellos me contestan cosas como "A los perros no se les pega"